Stel je voor dat jij moeiteloos in én buiten je organisatie voor elkaar krijgt wat je nodig hebt om die grote klant te houden, die prospect te winnen en samen met jouw bedrijf de impact te hebben die je al zo lang voor ogen hebt…
Honderd80 en Lead by Example verzorgen samen een training met een militair tintje om jou nóg sterker te positioneren in én buiten je eigen organisatie. In de training combineren we de expertise van Thijs op het gebied van leiderschap en zijn ervaring bij Defensie met de scherpe analyse en ervaring met beïnvloedingstechnieken die je van Honderd80 gewend bent.
Tot en met 31 december 2023 profiteer je van € 150 korting op het reguliere trainingstarief. Schrijf je in onderaan deze pagina om je plek te claimen.
Je hebt lekker lopen heidagen met z’n allen. Missie en visie knallen van de website, de kernwaarden hangen op stiropor letters achter de receptie te shinen en niemand doet je wat. Denk je, tenminste.
Want dat is natuurlijk pas het begin. Dan moet je hele interne organisatie gaan dragen wat jullie met elkaar bedacht hebben. Want pas als jullie dat zelf snappen en ademen kan je het je klanten op een geloofwaardige manier voorschotelen. En hoe pak je dat aan in een organisatie waar alles gaat zoals het gaat ‘omdat we het nou eenmaal zo doen’?
Naast zijn carrière bij Defensie verdiepte Thijs van der Linde zich in leiderschap, teambuilding en draagvlak. Als Officier van de Koninklijke Landmacht deed hij jarenlange ervaring op als operationeel leidinggevende, ondermeer tijdens uitzendingen. Thijs leert jou tijdens de training draagvlak creëren, zodat jij met jouw mensen voor elkaar krijgt wat nodig is om duurzaam met elkaar te kunnen bouwen.
Met de interne organisatie zit je met de telefoon in je handen te wachten op opdrachtgevers. Je interne organisatie is immers op orde, dus dat kan niet anders dan gaan lopen.
Maar dat valt vies tegen. Ook buiten de deur is werk aan de winkel om te zorgen dat opdrachtgevers intuïtief voor jouw producten of diensten kiezen. Of nou ja: dat ze dénken dat ze intuïtief voor jouw bedrijf kiezen. De wondere wereld van beïnvloeding gaat verder dan een flashy website.
Michelle Rozenhart studeerde af als jurist. Na zes jaar in de rechtspraak actief geweest te zijn vertrok ze naar het bedrijfsleven. Daar staat ze met succes bedrijven bij met een goed verhaal die dat aan de rest van de wereld willen vertellen. Het resultaat: opdrachten voor impactvolle bedrijven die hen in staat stellen verder te groeien. Michelle leert jou de markt zo te beïnvloeden dat die niet meer om jou heen kan.
De praktische informatie voor je op een rijtje:
Waarom volg je de ene leider wel, en de andere niet? Waarom heb je in het ene idee of plan direct vertrouwen, terwijl je het andere gewoon niet gelooft? Onderbuikgevoel, intuïtie, gut-feeling? Wat is het?
Thijs geeft je alle antwoorden. In de ochtend leert hij je welke eigenschappen van een leider maken dat die wel – of juist niet – snel draagvlak genereert. En heb je die eigenschappen eenmaal op je lijstje, dan leert hij je hoe je die inzet zodat jij sneller draagvlak realiseert binnen je team en binnen je organisatie.
Hij licht je de theorie toe achter het creëren van draagvlak aan de hand van het leiderschapsmodel dat hij daarvoor ontwikkelde en vult de theorie in met sprekende voorbeelden vanuit zijn tijd als Officier bij de Koninklijke Landmacht. Als kers op de taart laat Thijs je aan de hand van enkele experimenten en oefeningen direct ervaren hoe je draagvlak op de meest optimale manier creëert en hoe je deze technieken zelf het best inzet. We bieden je een veilige trainingsomgeving om met de aangereikte tools te experimenteren.
Misschien ken je ze wel: die bedrijven die het altijd voor de wind lijkt te gaan. Ze kapen alle mooie klussen voor je neus weg, en de ellende is: eigenlijk snap je dat ook nog wel. Maar hoe komt dat? Wat doen ze anders dan jij? Wat kan jij van hen leren?
Michelle neemt je in de middag mee in alle geheimen over het effectief beïnvloeden van de markt. Je leert hoe jïj die partij wordt die er met alle business in jouw branche vandoor gaat. Die beïnvloedingsinstrumenten zet je vervolgens in om een plan te maken voor het binnenhalen van jouw grootste wensklant.
Michelle laat je aan de hand van praktijkvoorbeelden zien waarom in iedere branche één of meer usual suspects zijn. Aan de hand van creatieve werkmethoden stel daarna zelf je een plan op dat jou in één oogopslag duidelijk maakt waar jouw onderscheidende waarde zit, hoe je die succesvol inzet én verwoordt en hoe je vervolgens de leider in plaats van de volger in jouw branche wordt. Je gaat naar huis met een plan om zélf die usual suspect te worden en te blijven op een manier die recht doet aan jouw bedrijf.
Laat hieronder je gegevens achter en één van de plekken is voor jou. We kijken ernaar uit je 8 februari 2024 te ontvangen!